Babymassage

 

Jag måste vara världens sämsta bloggare. Vågar inte ens titta när senaste inlägget publicerades. Det är inte det att jag tröttnat på bloggen, det är bara det att tiden inte räcker till. Lillprins tar all tid, vilket han såklart också skall göra. Och på kvällen när han somnat så finns det ingen energi kvar till att blogga. Därför blir det istället masspublicering då och då. Först ut blir nu mammagrupp med babymassage inlägget som skulle publicerats för länge sedan, då träffarna nu är slut för flera veckor sedan. Men i alla fall, i nio veckors tid (tror jag det var), träffades vi varje vecka, min mammagrupp, tillsammans med vår fantastiska bvcsköterska, Lena, för babymassage och prat. Supermysigt, och lillprins älskade massagen. Eller kanske inte varje gång. ibland var han så sprallig och ålade runder så jag fick fånga foten lite här och där för att knåda, och ibland blev han för trött så jag fick avsluta. Men det var mysigt ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0