Vi ♥ Baby Björns babysele



Här trivs lillprins som fisken i vattnet. Perfekt att använda både ute som inne. Sedan lillprins börjat sova själv under nätterna försöker jag ha så mycket kroppskontakt jag kan med honom under dagarna. Och för att jag skall få något gjort är det perfekt att ha honom i babyselen ett tag. Och Malte älskar det. Han tycker det är så skönt att guppa runder, tätt intill sin mamma och kan sova i flera timmar (typ 2) och jag får båda mina händer fria och kan åstadkomma någon syssla här hemma, som att blogga till exempel eller tvätta (gud vad man måste tvätta med en liten bebis, tvättmaskinen går varm här hemma flera gånger om dagen). Jag har haft honom i selen ute också och det fungerar lika bra. Svårt att rensa ogräs bara, men räfsa mossa går bra.  Nu de senaste dagarna när det varit högsommarvärme har jag dock inte kunnat använda den, med risk att lillprins blir för varm. När vi har införskaffat oss en solhatt kanske det blir en promenad i babyselen också. Jag och Malte ♥ babyselen!


Kommentarer
Postat av: PG

Finaste!! Ska bli så skoj att ses på lör! Vilken modell på babybhörnen har ni? Vi har inte köpt nån än men funderar på nåned ryggplatta. Kramis

2012-05-28 @ 16:53:17
URL: http://petraochpjar.blogg.se/
Postat av: Caroline

Så fin du är gumman! Saknar dig så det gör ont! Vi måste höras snart! Kommer ner helgen v26, kan vi ses då? PUSS

2012-05-28 @ 17:26:24
URL: http://carolinejohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0