På promenad



Vilket väder det varit i dagarna. Det fina vädret kom samtidigt som jag började känna mig mer levande än död och lilla familjen skulle ut och premiäråka vagnen. Första rundan blev en kortis. Usch, vilken hönsmamma jag är. Men andra, tredje och fjärde turen blev mer rejäla och gud vad härligt med frisk luft. Både jag och Kim är riktigt nöjda med vagnen. Den är galet snygg och fantastiskt lättkörd, svänger i princip av sig själv. Enda nackdelen är att det är en ganska kort sufflett, vilket gör att solen lätt kommer åt lillprinsen. Maltes snutte fick agera solskydd, vilket fungerade galant. Till sin mammas glädje ter sig lillprinsen mer än nöjd i sin nyinköpta vagn och har hittills sovit sig igenom varje promenad. Känns som det kommer bli en och annan promenad i mitt nya liv som mamma.


Kommentarer
Postat av: Sessan

Hot mama! Är så skönt när de gillar vagnen! En sån frihet! Kram på er lilla familj

2012-05-08 @ 14:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0