Malte, jag och mormor ♥



Sover som en stock...



Skönt att sträcka på sig efter maten...


Som ni vet bor ju min kära moder inte i Skåne, utan är bosatt flera mil från mig och Malte, uppe i Mora. Men sedan lillprins kom har hon inte kunnat hålla sig borta, utan varit här med 14 dagars intervall och har planerat det så hela sommarn. Såklart jättetråkigt att ha henne så långt borta, men samtidigt blir det en helt annan grej när hon är här. Hon stannar i flera dagar och bor här 24/7. Kim har ju nyligen börjat nytt jobb och har över pingsthelgen lyxat till det med en tjänsteresa i Italien där han blåst runder i en Ferrari (nöjesresa !?). Så jag, mamma och Malte har haft fyra mysiga dagar tillsammans. Det är en enorm avlastning för mig att ha mormor här och liksom förra gången också han med en och annan röjning i vår alldeles för anskrämliga trädgård. På bilden chillar jag och Malte efter en god morsdagsmiddag hos min mormor och mamma är ute och planterar ett kryddland till mig. Livet är allt bra ♥


Kommentarer
Postat av: Caroline

Så fina bilder!! Jag är hemma mellan fredag och måndag så då missar vi varandra precis =( Känns som om Malte kommer vara vuxen när jag väl träffar honom... Har semester vecka 30-32!

PUSS

2012-05-28 @ 19:41:21
URL: http://carolinejohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0