En riktig mysdag ♥



Idag har jag och Malte legat i soffan och chillat precis hela dagen. Lillprins har varit hur lugn som helst och sovit mest hela tiden. När han varit vaken har vi myst och lekt. Han fokuserar blicken så intensivt nu och det känns som det där svarsleendet är så nära, så nära. Förra helgen log han mot mig två gånger, men är osäker om det verkligen var medvetet (!?). Kanske, kanske inte. Vilken underbar känsla det är och bara ligga där i soffan med sin son som med sina stora mörkblå ögon tittar mig rakt in i ögonen, jollrar diverse läten och sprattlar nöjt med både ben och armar. Jag kan inte sluta pussa på hans gosiga kinder eller smeka hans fina panna. Sötaste Malte. Mitt allt. Han har verkligen satt ord på vad riktig kärlek är ♥


Kommentarer
Postat av: Caroline

Han är så fin och tänk att han verkligen är din!!!

2012-05-31 @ 20:00:26
URL: http://carolinejohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0