9 maj lillprinsens BF



Idag är det alltså dagen med stort D. I min almanacka står det med röd stor text; Bebis BF ♥. Dagen vi längtat efter sedan i slutet av förra sommaren. Istället sitter vi här med en två och en halv vecka gammal (ung) liten lillprins i våra famnar. Jag hade ju hela tiden känt på mig att lillprins inte skulle stanna kvar till BF, och var inte direkt orolig över att gå över tiden. Min tippning var att han skulle komma cirka två veckor innan, men istället kom han nästan tre veckor för tidigt, mitt lilla hjärta. Men med sina 3485 gram och sina 50 centimeter tyckte hans kära mamma precis som lillprins att det var mer än lägligt att titta ut lite tidigare. Och det är både hans mamma och pappa såå glada över. För tänk vilken kärlek vi fått känna dessa dagar. Vi är så lyckliga ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0