Kommer aldrig mer igen



Här om dagen damp den ner i brevlådan. Kommer aldrig mer igen, av Hans Koppel. Boken som skall läsas inför nästa bokklubbsträff som äger rum nästa fredag, hemma hos mig. Som med det mesta när det gäller mig är jag en periodare, likaså i att plöja mig igenom böcker. Senaste tiden har jag endast kommit igenom de böcker jag skrev om i tidigare inlägg, böcker om graviditeten. Men nu. Nu är jag ledig och kan ta varje dag som den kommer och vad passar då inte bättre med en bokpaket från bokus fullproppad med läsvärda härligheter. Först ut blir så klart denna omtalade thriller. De övriga deltagarna i klubben, eller många utav dem, har höjt boken till skyarna. Så redan innan första sidan hade den en del förväntningar att axla. Med goda recensioner och från pärm till pärm cirka 250 sidor var det en riktig bladvändare. Inom loppet av några timmar, utspätt med en del pauser, då det är totalt omöjligt att hitta en bra sittställning i soffan samt toalettbesök när det är som mest spännande, är boken nu utläst. Boken var riktigt lättläst, perfekt för min gravidhjärna och spännande enda från start till mål. Klart godkänd från mig som egentligen inte gillar thriller så värst mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0