Butiken ♥ Magasin 36



I veckan som gått hade jag en heldag med bästa Annika och hennes bedårande söta dotter Lexia. Först ut var Helsingborg och jag blev som förtrollad av allt fin som jag hittade inne på bland annat Knoll och Tott. Hur skall man kunna låta bli att handla så söta, små fina saker till sin skatt (!?). Men jag höll fingrarna i styr och bara tittade och fantiserade och sen blir det en sväng tillsammans med Kim så han också får vara med att bestämma. Sen blev jag helt såld på all tokfin inredning jag hittade på Style and Living, så ditt blir det ett besök med bärhjälp för att kunna frakta hem de krukor och korgar jag hittat till vårt hem, som nu äntligen kan börja ta form inredningsmässigt. I veckan har jag också gjort ett besök i min favoritbutik Butiken ♥ Magasin 36. Jag har länge spanat in de fina bordstabletterna från Tine K, så de i färgen svart, som faktiskt drar lite mot petrol, fick följa med hem tillsammans med två fina krukor, också från Tine K och en fin ljuslykta. I butiken hittade jag även tusen andra saker jag ville ha, bland annat en matta som jag tror skulle passa perfekt under köksbordet, superfina lampfötter, lampskärmar, möbler, proslin… Ja, där är så mycket fint att man skulle kunna köpa hela affären. Har ni inte varit där kan jag varmt rekommendera ett besök. Nytt för i år är att de nu har en café i anslutning till butiken, perfekt om man vill ta en fikapaus och fundera ut vilka köpa man vill göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0