Söt i ljusblå pullover

 

Idag är min lillprins hela två månader gammal (!?). Samtidigt som tiden bara springer iväg och jag bara vill stoppa den NU, känns det som den kortaste tiden jag någonsin varit med om där det hänt så ofantligt mycket. Lillprins har kommit till världen och är så given i vår familj som att min hand sitter på armen (konstig synonym, men ja ni förstår). Jag kommer inte ihåg hur mitt liv såg ut innan Malte fanns hos oss. Vad gjorde jag då liksom?  Tänk att komma någon så nära på så kort tid. Fantastiskt. Jag älskar min lilla lillprins till månen och tillbaka och tre tusen varv runt jordklotet. Att få bli mamma till Malte är det finaste som hänt mig!

Denna bild på min lilla Maltes älskar jag. Han är så bedårande söt i sin lilla ljusblå pullover. Det är en utav måånga fina presenter mitt hjärta fått av våra nära och kära ♥


Kommentarer
Postat av: Sanne&Oliver

Jättesöt!

2012-06-20 @ 21:27:09
URL: http://sannenilsson.wordpress.com
Postat av: Caroline

Så fin! Grattis på 2 månaders dagen!

2012-06-20 @ 22:20:46
URL: http://Carolinejohnsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0