Sjusovare och mysig morgonstund

 
Det är inte det lättaste att fånga lillprinsens leende på foto ♥
 
 

Malte har blivit en riktig sjusovare. Han har senaste tiden haft en tendens att vakna vid halv fem och besväras då av magknip. Han trycker och stånkar, fiser och har sig. Visa morgnar kan detta stånkande hålla i sig i flera timmar, medans andra bara en liten stund. När han väl kan slappna av igen somnar han om och vaknar sedan runt nio tiden. Så härligt och välbehövligt. Sen ligger vi alltid kvar i sängen i minst en timme och har världens mysigaste stund tillsammans. Vi sjunger alla sånger vi kan. Jag tror jag sjunger mer med lillprins än vad jag pratar med honom, och han älskar det. Han visar glädje med hela kroppen så fort vi sjunger tillsammans. Det är också på morgnarna som Malte visar sina bästa och finaste leenden. Som mitt hjärta smälter. Jag vill bara pausa de ögonblicken för evigt ♥ Det är sådan glädje att det nästan kommer en glädjetår. Först blir han helt stilla och sen ser han rakt in i mina ögon och avfyrar världens leende. Mitt älskade hjärta, så älskad du är ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0