Hot papa!



Mina två favoriter ♥ Jag blir varm i hela mitt hjärta när jag ser Kim mysa med Malte. De är så fina. Och de är mina. Min Kim och min Malte ♥. Ni gör mig så lycklig! Jag och Kim var noga med att ”lära” oss alla grejor gällande Malte tillsammans i början. Dels för att båda två ska få vara lika delaktiga men också för att det inte skulle bli ”jag vet bäst”. Och jag kan säga att det inte alla gånger varit så lätt. Det är ofta jag får nypa mig själv i armen och inte ryka in när tillexempel Malte gråter i Kims famn. Kim hittar sina strategier och jag hittar mina i att lugna honom, och det är inte alltid det är mina strategier som är bäst. I och med det är jag som är hemma, blir det såklart lättare för mig att lära känna Malte och att han sitter som ett plåster på mig dagarna i ändan gör det ju inte lättare för Kim. Att små barn ofta blir mammiga är kanske inte så konstigt, men jag tror det är oerhört viktigt att släppa in pappan så fort han är hemma. Och fastän jag inget hellre vill pussa och gosa med Malte på kvällarna, försöker Kim ha honom så mycket som möjligt, eller att vi alla tre ligger och myser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0