Fyra generationer ♥



Oj så efter jag är i bloggandet nu. Ska försöka komma ifatt. För förra helgen var Mamma nere igen. Den här gången var hennes Anders också med. Mamma och Malte har myst mest hela tiden. På lördagen var det stort kalas. Min fina älskade morfar firade 80 jordsnurr. Tänk att få bli så gammal och vara så frisk och rap som honom.  I veckan åkte han och mormor på sin årliga sommarsemester med husvagnen, där de är borta i flera veckor i sträck! På kalaset bjöds vi på godaste sommarbuffén och åt världens godaste tårta. Marängtårta med citronkrämfyllning med passionsfrukt. Mums vad gott. Lilla Malte skötte sig exemplarisk. Han är nöjd mest hela tiden och det är aldrig problem när vi är iväg. Vi är så lyckligt lottade ♥

Dessa underbara fotografier tog vi, på fyra generationer ♥ Lilla Malte, jag, mamma och mormor och morfar. Min lillebror Magnus fattas ju såklart, så synd. Och sen klickade vi några fina bilder på min älskade familj. Mamma pappa barn ♥


Kommentarer
Postat av: Pillan & Vidar

Är såå kul att läsa din blogg :-) Kramar

2012-06-18 @ 12:20:48
Postat av: Sanne&Oliver

Så fina ni är allihop!

2012-06-18 @ 19:06:03
URL: http://sannenilsson.wordpress.com
Postat av: Magdalena

Oh så fina bilder! Så kul att följa er fast vi inte hörs och ses så ofta! Hoppas ni får en mysig sommar :) kram!

2012-06-18 @ 19:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0