Goboken ♥

 

Vill slå ett slag för Goboken som jag börjat prenumerera på till lillprinsen. I samband med graviditeten upptäckte jag deras välkomspaket, som är gratis, och efter förlossningen ringde de upp mig och presenterade sin bokklubb. Jag har alltid tyckt att böcker och att läsa för sitt barn är en självklarhet och ett viktigt inslag för barnet, i alla åldrar. Goboken skickar inte varje månad, men kanske varannan (kommer inte ihåg) ut ett bokpaket med böcker som är anpassade till just ditt barns ålder, för en summa av cirka 200-250 kronor. Här om dagen fick vi vårt första bokpaket och vi blev positivt överraskade. Jättefina böcker som Malte fastän han bara är knappt tre månader verkligen uppskattar. Han fäktar med armarna och sparkar med benen när vi läser om lille Wille på rim ♥ Jag kan varmt rekommendera att gå med i Gobokens bokklubb om ni har barn och gillar att läsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0