Jag är tillbaka



Längsta blogguppehållet hitintills. Anledningen är enkel. Den är inte alls någon hopplöshet över att inte finna någon inspiration till nya blogginlägg, dem finns det i varje vrå av detta hus vi numera kallar vårt hem. Nej, anledningen är den att ett litet mirakel helt enkelt har satt min kropp ur balans. Jag har en bebis i magen (!). Jag och Kim ska bli en riktig familj. Vi skall bli tre. Vi är såklart genomlyckliga. Fulla av förväntan.  Och allt som hör denna magiska resa till. Jag är nu en bit över halvvägs till finalen (!) (bilden visar inte dagsformen, utan är från någon vecka innan halvvägs) och jag kan äntligen känna mig mer som mig själv. Ni kommer därför från och med nu få ta del av min och min Kims graviditet, vårt potentiella drömhem och mycket mycket mer. Enjoy.


Kommentarer
Postat av: Elin

Stort grattis Maria, verkligen jättekul! Kram

2012-01-08 @ 19:18:57
Postat av: Maria

Wihooo, har saknat dina inlägg! Vad vacker du är med din fina mage!

2012-01-08 @ 20:43:41
Postat av: Mia

Stort Grattis Maria, vad roligt och spännande!!! :) Kram

2012-01-08 @ 21:53:58
Postat av: Caroline

Äntligen!!! Välkommen tillbaka gumman!!!

Puss

2012-01-08 @ 22:33:08
Postat av: Sanne

Ja, så kul att du börjat blogga igen, magen är såå fin!!! Ses på söndag! Kramar

2012-01-09 @ 21:09:48
URL: http://sannenilsson.wordpress.com
Postat av: Magdalena

Stort grattis till er båda :) njut av "lugnet" innan det lilla livet tittar ur :) kram!!

2012-01-11 @ 22:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0