En gårdagens



Inte igår det publicerade en dagens här på bloggen. Än så länge kommer en del klänningar över magen och med ett par mammastrumpebyxor kommer man ganska långt med utan att behöva köpa en helt ny gravidgarderob. Mina gamla pelekabyxor som jag levde i under åren på gymnasiet (som egentligen gjordes för gravida kvinnor från början) har letats fram och används nu flitigt som mysbyxor hemma i soffan. Igår var det som sagt åter igen dags för bokklubbsträff. Den här gången sågs vi hemma hos Nellie i Helsingborg. Vi bjöds på en mexikansk rätt jag glömt namnet på, men som var riktigt god. Det var lager av chips, special köttfärs med ett täcke av vitlökssås och sallad med ananas. Mums. Till dessert marängtårta. Matkoma de luxe och lillprinsen sparkade vilt hela kvällen då han säkerligen tyckte sig få för lite plats när min magsäck växte sig större och större. Boken som jag skrev om i ett tidigare inlägg av Alex Schulman diskuterades, och vi alla hade samma åsikt, ingen höjdare. Boken som valdes till nästa träff har jag betydligt högre förväntningar om; Kommer aldrig mer igen av Hans Koppel. En spännande deckarroman att se fram emot.


Kommentarer
Postat av: Caroline P.

Finfina du!! Vackra bilder på en vacker gravid kvinna!:) Puss

2012-01-30 @ 20:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0