Bettan är utbytt



I sju år har min guldiga Bettan varit min trogna följeslagare. Hon har gått att lita på i alla lägen och i alla väder. Hon har inte alltid hanterats varsamt och har stått ut med många, många mil. Och nu är hon slut. Ja, så slut att hon inte ens kunde ta mig hem från jobbet här om dagen. Hon såldes helt enkelt till högstbjudande på sjukhusparkeringen. Min gamla Bettan. Min citrusfärgade ford focus. Jag hängde dock inte läpp så länge, för bara minuter senare blev jag med ny ford igen. Tada, min eller rättare sagt vår nya bil! Brum, brum.


Kommentarer
Postat av: Kim

Focusen var inte citrusfärgad, den var pensionärsguldig...

2012-02-22 @ 11:45:36
Postat av: Maria

Haha. Jaaa, jag vet. Men i bilbeviset står det att färgen är citrus. Har dock aldrig sett ngn citrus i den färgen...

2012-02-22 @ 12:03:58
URL: http://mariaevsvensson.blogg.se/
Postat av: Caroline

Wow så snygg!!

2012-02-22 @ 12:10:21
URL: http://carolinejohnsson.blogg.se/
Postat av: Sessan

Haha vad gulliga ni är! Kul med ny bil när lillprinsen snart är här! bara det bästa är bra nog! gillar färgen skarpt!

2012-02-22 @ 12:46:39
Postat av: Fartkungen

Streamline... Det lär gå undan på E6!



De e najs, som att köra en 9-94, med "jostick".

2012-02-22 @ 14:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0