By Caroline S



Att göra små ärenden till stan, kan vara dagens mission. Då brukar jag hälsa på min fina vän, Caroline i hennes butik. Här om dagen var jag där tillsammans med Annika. By Caroline S har nu funnits i Ängelholm i ett år. Om jag hade haft en tjock plånbok hade jag kunnat handla upp halva butiken, för oj my, vad mycket fint. Nu är jag då snart husägare, en ovanvåning som måste färdigställas, ett nytt badrum, nytt vardagsrum, nya möbler och på det sjukskriven, yeah! Bad combination. Jag har i alla fall pekat ut tre favoriter om Kim får för sig att överraska mig en dag (!?). Ett armband, en mössa och en tröja. Behöver du något nytt att ta på dig lovar jag att du hittar det hos By Caroline S. Och Caroline, hon själv, har alla skills för att hitta det perfekta för just dig.


Kommentarer
Postat av: Caroline

vilken fin affär!!



Hoppas allt är ok gumman! Ringer imorgon när jag lämnat mamma på flyget! Puss

2011-09-05 @ 20:49:27
URL: http://carolinejohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0