Alla lyckliga familjer liknar varandra



Alla lyckliga familjer liknar varandra, så heter nästa bok som skall läsa i bokklubben. Förra fredagen hade vi träff igen efter det långa sommaruppehållet. Den här gången var det hos Sandra vi rattade in bilen mot. Hon bjöd på godaste indiska grytan. Till dessert fick vi cake pops, dumma mig, som glömde bort min kamera, som låg i väskan, hela kvällen. Super fina i alla fall. Och väldigt, väldigt goda. Sen åt vi glass med färsk ananas blandat med chili, rekommenderas. Boken; Högre än alla himlar, diskuterades. Tyvärr vad jag tråkigt nog, en utav dem som inte kommit igenom boken. Men det står i bokhyllan och väntas på att bli utläst. Det var lika trevligt som vanligt att träffa alla och jag ser redan fram emot nästa träff.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0