Mysig söndag i Höganäs



Igår, söndag möte vi upp min barndomsvän Maria och hennes Peter. Maria sprang årets första millopp i lördags på den fantastiska tiden 48 minuter. Du är så grym! Och Peter hade gått från Turning Torso till Kärnan, 70 kilometer på 13.5 timmar. Imponerande vänner man har. Jag hade inte mycket att kontra med, med mitt snabbdistanspass. Vi strosade runt bland Höganäs iittalabutik och nyöppnade lager 157, där både jag och Maria gjorde riktiga fynd. Lunchen intog vi på Bryggans uteservering med utsikt över hamnen. På hemvägen stannade vi till vid några gårdsbutiker och avslutade med en god glass i parken. Mysigaste söndagen. Perfekt slut på en perfekt helg.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Så söta ni är! Låter som en helt underbar söndag! PUSS

2011-05-09 @ 22:34:51
URL: http://carolinejohnsson.blogg.se/
Postat av: Vickan

Oj vad din kompis är lik Carolina Gynning! :)

2011-05-10 @ 21:06:03
URL: http://honkenssyrra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0