Härliga lördag



Härliga helg. I lördags på dagen cyklade jag och älsklingen mot Hembygdsparken och hejade fram alla entusiastiska löpare som tog sig an Änglamilen, 5 eller 10 kilometer. Så fort vi såg ett bekant ansikte ropade vi extra högt. Jag vet ju själv hur betydelsefull det där hejaropet längs banan är. Lite sugen blev jag allt, när jag såg alla kämpade den där sista kilometern in mot mål, på att själv vara en utav dem. Men tyvärr har inte mitt knä hunnit repa sig ordentligt sedan förra helgen prövning. Vissa dagar är det bra, medans andra gör det fortfarande ont i vartenda steg. Tråkigt.

På kvällen kom min finaste vän och kollega Caroline, med familj på kvällsmys. Carolines och Kristoffers lilla Filip har hunnit bli nästan 3 månader. Så fin och gosig liten pojke. Vi grillade och hade lika trevligt som alltid när vi ses. Pratade gamla Pragminnen och började spåna på kommande reseprojekt, Barcelona. En perfekt lördag, helt i min smak.


Kommentarer
Postat av: Helén

Tack för all peppning igår! Det va guld värt. Hade en riktig svacka där i mitten. Nu har jag blivit sugen på att komma igång med träningen igen. Hoppas ditt knä kryar på sig. Kram kram!!!

2011-05-29 @ 20:07:42
Postat av: Anonym

Tack finaste söta för en underbar kväll! Ni är fantastiska och det är alltid lika kul att träffa er:-) God mat och dessert var det också! Filip sov gott nästan hela natten och har haft en bra dag idag trots förkylning!:-) Jag är dock fortfarande lite vimsig i huvudet r.t lite sömn och ägnade halva eftermiddagen till att leta efter min mobil som jag trodde att jag tappat under promenaden med lilleman. Döm min förvåning när det helt plötsligt ringde i den och den låg under Filles madrass i vagnen, haha så tokigt! Puss Puss!

2011-05-29 @ 22:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0