Mysig lunchdate


Bilden har jag lånat från Helens blogg som är tagen på Lexias kalas, som vi tyvärr missade då vi var uppe och åkte skidor.

Igår fick jag och Annika äntligen till en lunchdate. Det var evigheter sedan sist vi sågs. Och hennes lilla mirakel, Lexia, har hunnit bli 1 år gammal. Herregud, vart har det året tagit vägen?  Sötaste tjejen. Lexia öppnade paket. Jag och Annika åt smaskig lunch och mumsade i oss gräddbullar och kladdkaka. Lexia som håller på att lära sig gå, studsade runder i hela huset för att visa hur snabb hon var. Lika glad som alltid. Vi hade en jättemysig stund tillsammans innan det var dags för mig att bege mg vidare till veckan sista arbetspass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0