Ljuvliga fredag


Jag och Caroline på Ven i somras. Andra Caroline var också med och det var utan tvekan en utav sommarens härligaste dagar.

Fredag idag och veckans enda lediga dag. Fredagen skall därför spenderas på bästa tänkbara sätt. Mys i soffan med Caroline. God citronfisk till lunch. Herrarnas stafett på teven. Hellner gör rysligt bra ifrån sig. Guld till Sverige. Vinkar av Caroline. Pussar mitt hjärta välkommen hem. Lagar något riktigt gott till kvällsmat tillsammans. Kryper tätt intill varandra framför en bra film och njuter av ledigheten och av all lycka som sprudlar i hjärtat över alla fina människor som finns i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Carro

Det var definitivt en av de bästa dagarna i somras. Repris på den?

tack för en underbart härlig mysdag!!

PUSS

2011-03-04 @ 16:30:47
URL: http://[email protected]
Postat av: Caroline P.

Jag håller med, vilken ROLIG dag det var på Ven! Ni två tosingar på tandem var också en rolig upplevelse;-) Busschauffören får hålla hårt på bromspedalen nästa gång;-)



Kramar

2011-03-04 @ 17:32:23
Postat av: Carro

Jag tror nog busschauffören fortfarande är lite skärrad =)

2011-03-04 @ 23:24:15
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0