Powerwalk



Idag snörade jag på mig mina löparpjucks för första gången sedan Göteborgsvarvet. Men Garmin och löpartightsen lämnades hemma. Istället begav jag mig ut på en härlig powerwalk. Känns som det var år och dar sen sist jag var ute och marscherade. Riktigt skönt är det i alla fall med en riktigt snabb walk med bra musik i öronen.

Nu har jag bara fyra arbetsveckor framför mig och sen är det dags för den välförtjänta semestern. Fyra veckor för att komma i någorlunda bikiniform (!?). Senaste tiden har jag haft allt för många ursäkter för att tycka synd om mig själv. Och när jag tycker synd om mig själv så måååste jag äta den där chokladbollen, eller köpa den där godispåsen mitt i veckan, för det är ju såååå synd om mig, etc etc. Suck. Så godis, glass, bakverk, onyttigheter av alla dess slag har förstört min kropp med fläskberg både här och där som resultat. Så därför kickar jag nu igång en fyra veckors komma i form period. Dock kommer den nog inte bestå av så mycket löpning (fortfarande ont i mitt knä), men fettförbrännande powerwalks och tuff armträning så gäddhänget försvinner, skall stå i fokus.  


Kommentarer
Postat av: Carro

Bra jobbat gumman och jag hänger mer än gärna med på några power walks! Kan behövas!'

Miss you! PUSS

2011-06-08 @ 21:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0