Maggis möhippa



Vilken helg. Nästan hela tjejligan som hängde på gymnasiet var samlade uppe i huvudstaden, så lovely. Orsaken till vistelsen var möhippa till vår finaste vän Maggi, som skall gifta sig i sommar. Dagen var helt fantastisk från början till slut. Maggis överraskande min var obetalbar när vi alla forsade in och överrumplade henne tidigt på morgonen. Vi skrattade oss dubbelvikta till Maggis alla knäppa uppdrag. Lekte lekar. Skålade i champagne. Åt godaste lunchen i parken. Samlade minnen om Maggi där hon fick gissa vilket paket som tillhörde vem och berätta om hur vänskapen uppstått. Hade frågesport där hennes blivande man svarat på frågorna och där Maggis skulle gissa svaren, hett tips till alla möhippegäng! Vi dansade poledancing (!?). Usch och fy vad osexig och stel jag kände mig. Duschade i skyttetrafik och byte dagens klänning mot kvällens. Dukade upp långbord och åt jättegod middag och klunkade vin långt in på natten. Bästa, bästa helgen på länge!


Kommentarer
Postat av: Caroline P.

Vilka härliga bilder från ett glatt möhippegäng! Förstår att ni hade det trevligt!:-) Snygg klänning förresten (den med prickar), den har jag också:-) Tänkte ha den på Filips dop:-) Hoppas vi kan ses något innan dopet! Massa kramar från oss till fina dig! Hälsa Kim så gott också!

2011-06-14 @ 22:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0