En härlig sommardag



Bästa söndagen. Ett tolvtimmars umgängespass med min finaste kollega och underbara vän. Vad skulle man ha gjort utan sina vänner? Vädret som först skulle vara regn och rusk, egentligen hela helgen, blev istället utlandsvärme och klarblå himmel. Vi är inte dem som klagar. Packade strandväskan och letade fram bikinin som träddes på den icke bikiniformade kroppen. Intog beachen och premiärbadade i det 20 gradiga havet. Kallt, men skönt efteråt. Älskar sol, bad och värme. Lata dagar på stranden. Svalkade av oss på vår skuggiga balkong och njöt över vår perfekta start på semestern. Mumsade i oss godaste sushin och satte igång två filmer. Först ut var love and other drugs med snyggingen Jake Gyllenhaal och Anne Hathaway. Rekommenderar varmt. En rolig och mycket charmig film med massor utav sex som stundtals var riktigt gripande. Den bevisar ännu en gång att äkta och riktig kärlek övervinner allting annat. Den andra filmen en sorts kärlek höll i mina ögon, inte samma mått. Jag har själv läst boken, som jag gillade. Men filmen kändes för överdriven mot hans otrogna sida. Njae, den fick inget gott betyg från mig, trots en story som verkligen berör. Med en rödbränd rygg somnade jag snabbt trots att Kims sängsida ekade tomt och vaknade först när han flera timmar senare kom hem efter en riktig ösig konsert uppe i Göteborg. Hoppas ni haft en lika härlig helg som mig. Puss och Kram.


Kommentarer
Postat av: Caroline

VILKEN härlig dag! Jag hade också lätt kunnat krypa ner i soffan igen och kolla på Jake Gyllenhaal! Hörs i veckan! PUSS

2011-07-04 @ 12:03:33
URL: http://carolinejohnsson.blogg.se/
Postat av: Helén

Åhhh jag såg också den filmen för ett tag sen. herregud så snygg han är och vilken charmig film. Mys!



Superkul i lördags! Vilken galen kväll. Fina bilder du lagt upp. kram kram!!!

2011-07-04 @ 18:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0