I guppande vatten



I tisdags guppade jag runt med en liten schimpanshängande sötnos runt halsen på Halmstads äventyrsland. Och hua vad sjösjuk jag blev. Min balans är för bra för mitt eget bästa. Och bättre har den blivit med åren. Jag skyller således min extrema åksjuka/sjösjuka på min balans, vilket faktiskt sägs kan vara en utav orsakerna. Men mitt illamående fick läggas åt sidan och istället var det full fokus på barnen. Vi åkte i strömmen, ibland fem varv åt gången, fick kalsupar, åkte rutschbana, hoppa hoptorn, bubblade i polen och mycket, mycket mer. Titta på mig, titta på mig Maria. Åh, finaste gullungar. Vi avslutade dagen i Hembygdsparken med glass och lek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0