Butiken & Magasin 36



Här om dagen begav vi oss ut till Höganäs för ett inspirationsbesök i den fantastiska butiken Butiken &Magasin 36. Jag vet inte hur många gånger jag åade mig, den skall jag ha, tänk om vårt hus kommer se ut såhär, etc. bland prylarna. Herre min gud vad fina saker. Det är exakt sådär jag vill bo. Och med hjälp utav alla mina favoritbloggar med samma stil och inredning, butiken i Höganäs och ett ständigt letande på loppisar och fyndhus, skall jag få till det, tids nog. Det är också det som är kruxet. Man vill ju ha allting på en gång. Hur skall man kunna hejda sig? Efter besöket körde vi ner till havet, fikade och drömde oss bort bland alla inredningsprylar, vintageandan och hur fint vi kommer att få det i Vårt hus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0