På måndag smäller det



Nu kickstartar jag igång det nya året med att sätta fart på lilla (stora !?) kroppen. I år hoppar vi över de där nyårslöftena som ändå aldrig klaras hållas. Jag är en periodare i det mesta. Jag vet att jag kommer komma in i en nyttigare period med mycket träning och bra kost. Men samtidigt vet jag också att jag kommer hamna i downperioder av onyttigheter och noll träning. Och det kan jag leva med. Men nu ställer jag in siktet på att kicka igång kroppen och starta uppladdningen inför TjejVasan, dock en aningens försenat då. Men nu kan jag inte gräma mig över de förlorade träningsveckorna, utan skall istället fokusera på att göra det bästa av situationen. Då det råder ishalka utanför fönstret blir det till Träningsakademin jag kommer gå. Min almanacka är redan fullklottrad med body pump, body combat, body step, spinning, core, cross fit och ren triceps, mage och ryggträning. Så håll i hatten, för nu skall det tränas. På måndag smäller det, hänger du med?


Kommentarer
Postat av: Caroline

Oh yes, jag är på! Imorgon kör vi bruden!

2011-01-09 @ 22:30:47
URL: http://carolinejohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0