Intervalltopp följer intervalltopp

Gårdagskvällen startade med ett spinningpass. Evigheter sedan jag sist satt på sadeln. Borde definitivt ta mig till spinningsalen oftare, då det är ett ypperligt komplement för löpningen. Intervalltopp följer intervalltopp. Brant utför eller spikrakt uppför. Inga pauser, bara dryckespåfyllning under raksträckorna. Nästa gång skall jag försöka komma ihåg Garmin, så ni kan få granska mina pulstoppar här på bloggen.

Senare på kvällen hade vi spelkväll hemma hos Sofie, Fredrik och Max. Vi spelade Brainstorm och såklart favoriten, Ticket to ride, festade till det på Magnumglass och myste med sötaste Maxpojken. Hoppas ni också hade en mysig torsdagskväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0