Fyra kusiner på en bild



Under min brors vistelse har vi bland annat haft en trevlig kusinträff. Magnus och Johanna, Sara och Jakob (Ola var tyvärr sjuk), Louise, Micke och Saga och jag själv och Kim träffades hemma hos oss för god middag, snack, paketlek och fotografering. Vi bjöd på kreolskgryta med ris, som blev väldigt lyckat. Till dessert blev det smarrig ananaspaj med vaniljglass, slår aldrig fel. Vi fixade med en liten försenad julklapp till farmor och farfar, fina fotografier på alla barnbarn. Resultatet blev väl sådär. Inte lätt att bli bra på bild om man inte är fotogeniskt lagd, vilket jag tyvärr inte blivit, kanske ligger i släkten (!?) Men efter flertalet omtagningar (läs typ hundra) blev alla nöjda. Varför är man så kritisk mot sig själv? Vi hade en jättetrevlig kväll och det var så kul att ses allihop.


Kommentarer
Postat av: Louise

Hittade ingen sämre bild? Kram

2011-01-09 @ 13:31:37
Postat av: sara

Uscha jo tack det ligger i släkten inget vidare fotogen jag heller!!! Kramar

2011-01-12 @ 17:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0