Schlagerkväll hemma hos Helen



Helen bjöd på ljuvlig buffémat och en härligt krämig cheesecake. Temat på kvällen var ju såklart schlager och vi tävlade i artister direkt till final och artister till andra chansen. Gårkvällens startfält var enligt mig katastrof. Usch, vad dåliga dem var. Jag hade ingen favorit alls. Jag är definitivt ingen schlagerfantast, och det märktes när jag hamnade på en andra plats, sett bakifrån. Därefter var det en 15 frågors schlagerquiz, där jag inte heller kunde plocka fram några dolda talanger. Tävlingen avslutades med skönsång i sing star mickarna. Tack Helen för en mycket trevlig, god och organiserad tillställning.


Kommentarer
Postat av: Vickan

Vad trevligt det var att träffas igår, och vilken fin blogg du har! Hoppas vi ses snart igen.

2011-02-13 @ 18:08:56
URL: http://honkenssyrra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0