Ny frukostvana



Efter att ha slurpat i mig havregrynsgröt i säkert ett halvår, tyckte jag det var dags att byta frukostvana. Jag är som i de allra flesta andra grejorna jag tar mig an, en periodare, likaså när det gäller frukosten. För ett tag sedan åt jag keso till frukost att det till slut växte keso ur öronen på mig. Min nya vana är således, fil eller yoghurt av naturellsort, egengjord nötblandning, gärna med tranbär eller någon annan torkad superfrukt, lite krossade linfrön, blåbär och sist men inte minst ringlande honung på toppen. Mums och god morgon.


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej tjejen!

Testa Öresundsfil med linfrön och honung, supergott!!!!

2011-02-03 @ 14:58:12
Postat av: Helén

Ser supergott ut! Ett jättebra tips när jag ska börja med frukost igen. Kram

2011-02-04 @ 04:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0