15 km i tävlingsfart



På tjejvasedagen, i lördags, kände jag mig bitter över att inte stå i startledet. Istället för att bege oss ut i vasaloppsspåren åkte vi upp till ett ställe som heter Viborg och körde på 5 kilometersslingan där. Jag körde tre varv i tävlingsfart. Och oj vad det gick. Jag var totalt utmattad när jag kom ”i mål”. Skön känsla. En känsla som jag verkligen har saknat. Efter att vi duschat och fått mat i våra magar åkte vi in till Mora för att se tjejerna åka i mål. Såg ut att ha gått snabbt i spåren i år. Kul. Jag vill också passera målgången. Hälsa på Gustav Vasa. Suck. Nästa år. Vi strosade runt lite på gågatan, handlade på oss en massa godsaker till kvällens mello. Kom hem. Spelade spel. Åt igen. Och slutligen såg vi den sista deltävlingen i årets melodifestival.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0