Sista semesterdagarna



Sista semesterdagarna flög förbi. Nu har jag dessutom hunnit arbeta en hel vecka utan att ha hunnit med bloggen. Sista fredagen på semestern firades med Annika och Helen med hemmalagade pizzor, underbart gott. På lördagen mötte vi upp min fina barndomsvän Maria och hennes Peter i Vejbystrand för husvisning och god fika på Lillaro. Kvällen firades därefter ute i Härslöv, där min finaste vän Caroline anordnade kombinerad födelsedagsfest/avslutningsfest. Caroline har fått jobb uppe i Stockholm på kärlavdelningen på Karolinska och ska testa på storstadslivet några (något om du frågar mig) år. För mig är detta såklart en enorm förlust, att förlora både en kollega och en underbar vän. Men vi har ju trots allt bara en timmes flyg i mellan oss, så det ska väl inte hindra oss från att glömma varandra, men ändå. Jag kommer sakna henne vansinnigt mycket. Festen hon anordnade var hur som helst helt fabulous. Vi blev indelade i lag och hade tävlingar hela kvällen. Bjöds på en helt fantastisk grillbuffé med snäppet värre efterrättsbuffé, tack snälla rara Carolines föräldrar för ett helt fantastiskt jobb i köket! De dracks och skålades och sjöngs hela kvällen lång. Perfekt avslut på en fyra veckors lång semester.


Kommentarer
Postat av: Caroline

tack för de fina orden världens bästa! Vet inte hur jag ska klara mig utan Dig! Men som sagt, jag kommer ju hem igen!!! KRAM

2011-08-07 @ 22:10:07
URL: http://carolinejohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0