Lilla Sam firar 4 år



Igår fyllde Sam 4 år. Usch, jag blir mörkrädd så fort livet far fram. Lilla söta, fina, underbara Sam firade sin 4 års dag igår, med buller och bång. Frågar man Sam, var nog paketöppningen kvällens höjdpunkt. Vilken lycka. Vad köper man åt en 4 åring som har allt? Då jag äntligen fick vara lite ledig så hade jag tiden att gå en sväng på stan, hittade ett sött puzzel och ett memo, som jag tyckte skulle passa henne perfekt. Vi bjöds på pastasallad och couscoussallad med tillbehör, tårta och godis. Sedan blev det såklart mycket hussnack. Helt underbart att vi också snart skall bli Vejbybor. Hela Kims släkt bor där ute, i Magnarp eller i Vejbystrand. Gång eller cykelavstånd till dem alla. Helt underbart! Som jag längtar.

Så typiskt mig att glömma bort kameran. Istället har jag norpat en fin bild på Sam från Ingelas (mästerfotografen) facebookssida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0