En veckas uppdatering



Bloggtorka har det visst varit här ett bra tag nu. Fy och skäms på mig. Får beklaga mig på för mycket jobb och för lite sömn, dålig kombination. Har såklart hunnit med mer än att bara sova och jobba. Jag har hunnit med att kolla räntans utveckling, vareviga dag, varit uppdaterad på börschocken. Varit utbjudna på middag hos svärföräldrarna, överdrivet gott var det. Marathontittat sista säsongen på Gilmore girls, mysigaste serier ever, har nu bara ett fåtal avsnitt kvar, snyft. Haft lördagsbesök av finaste lilla familjen Caroline, Kristoffer och Filip. Det lyxigaste av allt var att maten anlände med familjen och dukades upp på framför ögonen på vårt köksbord efter jobb, det kallar jag lyx. Veckan slutade med en fikakväll hos en annan underbar familj, Sofie, Fredrik och Max. Det var en snabbuppdatering från förra veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0