Påskdagen 2011



Påskdagen startade med en brunch hemma hos Kims föräldrar. Deras vänner från Jylland var där, och jag fick anstränga mig för att hänga med i konversationerna. Danskan tillhör verkligen inte min starkaste sida, men jag tyckte jag hängde någorlunda med ändå. Vi körde förbi Nina, Rikard, Sam och Wilmina på hemvägen. Sötaste flickorna. Någon timme senare dök mamma och Anders upp. Vi intog lunch på en solstekt balkong. Det suktades efter en skuggig plats så varmt det var. Jag och mamma tog en promenad bort för att fotografera de vackra japanska körsbärsträden, så fantastiskt fina. Kvällen avslutades med påskfirande med andra sidan av släkten. Där bjöds vi på traditionellsenlig nässelsoppa med hemvärpta ägg, så så gott.


Kommentarer
Postat av: Helén

Guuud vilka härliga bilder! Jag bara älskar de Japanska Körsbärsträden:)

2011-04-27 @ 20:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0