Mitt nya jag



Nu är det tredje gången jag plöjer igenom en utav Sophie Kinsellas fristående romaner. De är så lättlästa, så fantastiskt underhållande och helt ljuvligt skrivna. Mitt nya jag handlar om Lexi som vaknar upp efter en allvarlig bilolycka och har minnesförlust över de senaste tre åren. Hon minns alltså inte en endast pusselbit av hennes tre senaste år, allt är mörkt. Under de åren har hon hunnit göra karriär och blivit chef, ändrat personlighet till en dygnet runt-arbetande Kobra, gift sig med miljonären Eric, byt ut hela sin vänskapskrets och inte minst har hennes utseende radikalt förändrats. Genom boken får vi följa Lexis äventyr in i sitt nya liv… Läs och le!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0