Tjejfest



Igår, lördag var det äntligen dags för den tjejfest vi alla sett framemot så länge. Det var min vän och kollega, Caroline, som stod för festen. Jag kommer inte ihåg sist jag var på riktig Tjejfest. Vi hade snacks för typ en hel armé, Caroline och tre andra tjejer hade ingått i ett vad de senaste 8 veckorna, om att gå ner 5 % av sin kroppsvikt, och målgången var igår. Alla hade klarat vadet och fick ju passa på att kränga. Där fanns förutom godis, ostbågar, chips, grönsaksdippa, hemmalagade snickers, fruktchoklad, muffins, choklarbollar ostar, kex, ja typ allt man kan tänka sig. Vi pratade, diggade till Sean Banans skaka rumpa, fyllde på våra vinglas, bättrade på läppglanset och hoppade in i taxin som körde oss till Bara Vara. Där stannade vi tills de stängde och full belysning tändes. Urk. Tjejligan hade droppats av under kvällens gång, men en tapper liga vände klackarna mot Cardinal och dansgolvet. Jag själv vände klackarna mot taxin och hem till Ängelholm. Tack Caroline för en riktigt lyckad tjejkväll!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack själv gumman! Det var så roligt att ni allihopa kunde komma! Kön till cardinal rörde sig inte framåt så vi gav upp efter 30 min och åkte hem, besvikna, men ändå nöjda med kvällen! Hoppas ni får en skön slapp söndag. Ska bli så mysigt imorgon! KRAM

2010-09-26 @ 13:21:19
URL: http://carolinejohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0