Tant Olga



Så mysigt med lediga dagar mitt i veckan. Jag bli liksom så social på vardagarna. Inte fullbokade helger som spenderas med sambon. Inte för att jag har något emot det. Men egentid och tid med vänner är minst lika värdefullt. Idag var det lunch inbokat med Sofie och Max. Vi åt smarrig räksmörgås hemma hos mig. Jag fick mysa med Max. Så underbart. Han är världens sötaste och snällaste bebis. Då vädret visade sig från sin allra bästa sida, tog vi tillfället i akt och andas in lite frisk luft. Tog en promenad ner till stan och satte oss på stadens tantcafé, Mormor Olgas. Fin bakgård med hembakta bakverk. Kan det bli godare? Mätta och belåtna, jo tack.

Tack Sofie och Max för en trevlig och mysig eftermiddag.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Åhhh kan du inte ta mig till det tantfiket någon dag?! Den chokladsaken såg sjuuukt god ut!

2010-09-23 @ 19:22:10
URL: http://carolinejohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0