Ny i håret



Efter veckor med ovårdat hår, fick jag äntligen till en frisörstid. De senaste två gångerna har jag klippt och slingat mig på Larsson och Lange inne i Helsingborg. Men då jag åker till Helsingborg i och med jobb, flera dagar i veckan, och inte kunde kombinera jobba och frissa, på samma dag, fick jag tänka om, igen. Fick tid Larsson och Lange, men här i Ängelholm, idag. En söt och trevlig tjej, Anneli, fick äran att ta sig an min kalufs. Det blev en lite kortare page. En jämn blond färg. Inga större förändringar. Hon lärde mig en tjusig 20 tals våg, som var rätt så fin. Jag är nöjd.

Kommentarer
Postat av: Caroline P.

Så tjusig du är i håret! Verkligen jättesnyggt!!!

Kramar

2010-09-23 @ 17:33:18
Postat av: Carro

Vilken snygging du är! Håret blev jätte fint!

2010-09-23 @ 19:20:47
URL: http://carolinejohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0