Kärleksmums



Vilken extrem bloggtorka det varit här inne de senaste dagarna, jag ska genast försöka kompensera dessa dagar av bloggfrånvaro. I fredags hade jag veckans lediga dag. Dagen startade med att mormor och morfar kom hit på frukost (för mig), fika (för dem). Det var hur mysigt som helst. Därefter åkte jag över till Sofie. Sofie är mammaledig och är hemma med finaste Max. Han är såå fantastiskt söt. Sofie bjöd på lunch och jag hade med mig Kärleksmums (Visst heter de så? Bruna, chokladglasyr med kokos på?). Vi tog en promenad ner till stan och gjorde några ärenden. Jag kom hem, var hemma i cirka 20 minuter, körde Kim till kundmiddag, inhandlade kvällens mat, kom hem och lagade middag. Klockan blev sju och Caroline knackade på dörren. Vi hade tjejmys hemma hos mig med underbar god fiskgryta, ett ton godis och Idol. Fullspäckad, men mysig fredag.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Åhh bloggen är tillbaka! Jippi!

2010-09-20 @ 22:25:25
URL: http://carolinejohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0