Gilmore girls



Tredje dagen med tokförkylningen och jag blir successivt lite bättre för varje dag, skönt. I morgon är jag äntligen tillbaka på jobb igen. Det är inte klokt så mycket man uppskattar sitt jobb när man sitter hemma och tråkar. Saknar verkligen mitt arbete och alla mina underbara kollegor. Men ibland är man så illa tvungen att sjukanmäla sig för att bara kunna vila ut förkylningen. Och det är verkligen bara vila som gäller. Jag har inte rört mig många meter. Legat i soffan. Suttit vid köksbordet. Hela dagarna. Väntat på att Kim skall komma hem. Och enligt honom är jag ett praktexemplar på att inte bli hemmafru. Hade inte passat mig någonstans. Inte för jag ens haft en tanke på att bli det då.

Igår letade jag fram denhär boxen. Mysiga Gilmore girls. Avsnitt fulla av mänsklig värme, charm, lycka och hjärtan som krossas. Mys på hög nivå.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Åhhh så roligt det var igår! Tack ännu en gång stumpan! Idag blir det en soffdag tror jag. Snurrar lite i huvudet ;) Snart börjar dessutom Gilmore girls på tv! Hoppas du orkar skicka bilderna senare!

Puss kram

2010-09-12 @ 09:44:03
URL: http://carolinejohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0