Fotografiska



I lördags morse flög jag upp till Stockholm och Tjejmilen helgen. Maria och hennes kompis Tina med sambos, som också ingår i vår tjejmilkvartett, mötte upp mig på Cityterminalen. Vi hade sedan tidigare bestämt oss för att gå på det fotografiska museet, så det fick inviga helgen. Det var tok mycket folk och kö till fotografierna. Det var coolt att se hur Lennart Nilsson fångat hur ett barn blir till, fantastiska bilder. En mysig samling bilder. Vi möte sedan upp min fina vän Sara för lunch på Urban deli. Vi tog oss hem för att sedan ta oss tillbaka in till centrum för middag på ett nyöppnat ställe, som jag glömt namnet på. Italienskt. Skitcool lokal, som varit ett gammalt garage. Jag åt kantarellpasta som var himmelsk god. Vi intog sedan sängen för att ladda våra kroppar till hundra procent inför morgondagens lopp.


Kommentarer
Postat av: Tina

Det var trevligt att ha er här! Bra jobbar i söndags, jag känner mig fortfarande lite seg i kroppen. Kram på dig!

2010-09-07 @ 21:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0