Dancing On My Own



Okej, mina damer och herrar. Dancing on my own med självaste Robyn, har spelats mer än flitigt, oftast två på raken, i min Ipod, den senaste tiden. Och nu händer det, äntligen. Jag ska på KONSERT. Weei. Min första. Med Robyn. Jag ska få vråla(!?) Dancing on my own och Hang with me, på slaghuset i Lund, med tusentals människor, som alla är där för att skaka höfterna till allas våran Robyn. Den 18 december. Längtar…

Tack Mary, för att du är en hejare på att fixa saker och ting.


Kommentarer
Postat av: Maria

Wiii, det ska bli så himla skoj, blir glad bara jag tänker på det!!! Se nu bara till att du och Kim kör till Malmö och inte till Lund när ni åker til Slagthuset;-)



Kommer bli en grym kväll, ser fram emot det!!!

2010-09-15 @ 10:51:06
Postat av: Caroline

Du ANAR inte så glad jag är att du lyckades byta! Nu blir det jäklar i det tjejfest!!

Puss

2010-09-15 @ 16:48:38
URL: http://carolinejohnsson.blogg.se/
Postat av: Caroline P.

Jag ser också framemot konserten, SÅ mycket! Velat se Robyn hur länge som helst nu, äntligen blir det av! Tjoho!!! Ha en bra dag, ses till helgen!:-)



Puss och Kram!

2010-09-16 @ 10:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0