By Caroline S




By Caroline S. Ängelholms nya modebutik och min väns dröm har gått i uppfyllelse. För drygt en vecka sedan öppnade Caroline sin modebutik proppfylld med härligheter. Hon har märken som Dagmar, Malene Birger, Day, Munthe plus Simonsens och många, många flera. Caroline har verkligen öga för mode. Hon kombinerar ihop de finaste outfitsen, som en annan aldrig hade kommit på. Bär upp kläder på ett enastående sätt. Självklart var jag tvungen att handla när jag var där och kom därifrån med en ny outfit. Ett par gröna byxor och en topp (min outfit från lördagskvällen). Jag är så nöjd med byxorna att jag skarpt funderar på att köpa ett par i svart också. Jag önskar Caroline stort lycka till med butiken!


Kommentarer
Postat av: Johanna på UNICEF

Hej!



Johanna här på UNICEF, vi har precis startat nätverket: Bloggare för varenda unge - och då du tidigare har skrivit om oss undrar vi nu om du har lust att bli en del av det - en viktig länk i en stark kedja av människor som kämpar för alla barns rätt till överlevnad och utveckling. Och det är absolut kravlöst! Kika gärna in på sidan: Bloggare för varenda unge (http://www.unicef.se/stod-oss/bloggare-for-varenda-unge)

Postat av: Caroline

Sötaste vän! Va fint gjort! Tack så hjärtligt! Du är urläcker i din outfit! Hoppas du blir lika nöjd med dina svarta Malene! Fick du tag i några snygga boots? Jag fick jätte fina kläder från Day idag. Wohoo kul! Vi hörs snart igen! Puss

2010-09-13 @ 23:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0