Bodystep



Sådär, då har man varit soffliggare, liite för länge. Den där zumban jag skulle ta mig till, har liksom aldrig blivit av. Några löprunder, har det inte varit frågan om. Vad är det som har hänt? Men för många dagar av noll aktivitet, förutom vardagsmotionen jag får på jobb, som för de flesta räcker och blir över för, känner jag mig lite knasig när jag inte får svettas ut och rensa hjärnan kontinuerligt. Jag har förvandlats lite till en degklump. Plufsar fram och bara äter smörgåsar och lösgodis. Urk, ryser när jag skriver det, men det är sant. Idag begav jag i alla fall mig till Träningsakademin, där jag sponsrat med pengar utan att ha satt min fot där sedan i julas, typ. På schemat stod dock inte zumba, utan bodystep, mitt favoritpass. Det är verkligen ett tempohöjande pass. Värsta intervallpasset. Svetten den rinner. Benen de skriker. Huvudet dunkar tomatrött. Såå underbart. I love.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja du ser ju då verkligen inte ut som en degklump...

2010-09-23 @ 20:57:28
URL: http://carolinejohnsson.blogg.se/
Postat av: Caroline P.

Härligt att höra att du är back on track! Jag känner igen känslan av att vilja svettas och bli trött! Det är så härligt efteråt! Sedan håller jag med Carro, det där med degklump finns det inte något spår av på din kropp!

2010-09-24 @ 11:42:34
Postat av: Nylén

Visst är det roligt--du får ta och övertala Caroline oxå och komma en fredag innan jobb och träna med mej i Hbg:)

2010-09-28 @ 01:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0