Uppercut



Idag har jag på mycket, mycket länge varit på mitt älskade Bodycombat pass. Förr, när jag tränade på Hälsans Hus på Erikslund, gick jag jämt på combatpasset. Det är ett högintensivt, galet jobbigt och roligt gruppträningspass som är inspirerat av kampsporter. Det är jabbar, crossar, hookar och uppercuts. Armarna darrar, svetten sprutar och man bara njuter. Detta är i alla kategorier ett utav de roligaste passen jag vet. Enda nackdelen är att jag nu endast kan träna detta pass i Helsingborg, då det inte finns i lilla Änglahålan. Men vad gör det, när jag får träna tillsammans med min fina vän, Caroline.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Söt du é!

Snart dags för ngt pass i Ängelhåla också!

KRAM

2010-10-12 @ 22:03:10
URL: http://carolinejohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0