Skåningarna plus en



Dag tre och söndag i Umeå startade med att jag och Johanna gick en långpromenad runt sjön. Grabbarna fick sysselsätta sig med att få ihop en garderob som nyss anlänt. Magnus och Johanna är precis nyinflyttade i en superfin trea i ett jättehärligt område. Det finns träningsmöjligheter och en fin sjö att promenera vid, precis runt hörnet. Perfekt. Vi åkte vidare till bageriet och inhandlade lunch och fika för att samla energi till eftermiddagens aktivitet, fångarna på fortet. Skåningarna plus en, det vinnande laget. Jag höll halvt på att slå ihjäl mig när jag svissade över farlig mark i en hängande linbana med armarna. Jag fick dessutom äran att hasa mig över den roterande cylindern. Från och med nu skall jag sluta gnälla när jag sitter i soffan och klagar på dem som inte klarar att hasa sig över utan att få full rotation på cylindern på riktiga fångarna på fortet, skit svårt, tur Magnus är stark som höll fast den. Mysig eftermiddag, trots att vi hamnade på en tionde plats av dagens tävlande. Lite bittra över detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0