Morgon promenad



God morgon bloggen. Veckan startade egentligen igår, men för mig är det nya tag och ny energi som gäller från och med idag. Framför mig har jag en fullspäckad arbetsvecka, med powerwalks och gruppträningspass inplanerat. Jag startade denna regniga och mulna tisdag med en dryg timmes morgon promenad i ett snabbt tempo. Tanken var att testa min Garmin klocka under en powerwalk runda, dels för att se antalet förbrända kalorier samt tempo och distans. Men då jag kom på att jag glömt pulsbandet när jag klätt på mig underställ, lager två tröja och dunväst, kändes det inte lika aktuellt längre. Jag får komma ihåg det nästa gång istället.

Har precis fått i mig en god och lång frukost framför datorn och skall nu städa lite här hemma innan det är dags att bege sig till jobb, och veckans första arbetspass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0